kapitel 10 - 2 years

2år senare


                                                        Hannas perspektiv
nu
så har det gått 2 år sedan jag och Amanda träffade killarna det var det bästa ´som hänt i vårat liv
Jag och Harry har  ett officiellt förhållande nu, jag fick massa hat i början fast det har blivit bättre nu och jag tror faktiskt fansen respekterar att jag och Harry är ihop.
Just nu så satt jag och kollade på tv i min och Harrys lägenhet, vi flyttade in två dagar innan julafton vilket betyder att vi har bott här i 5 dagar.
jag och Harry bestämde att ha nyårs fest här i vår lägenhet.
Harry vaknade nyss och kom och satte sig bredvid mig i soffan
– Godmorning Hun sa jag och gav honom en puss på munnen
– Godmorning sa han efter kyssen.
– what do you want for breakfast? Frågade jag honom och drog upp honom från soffan och gick till köket
– Hm pancakes sa han och log mot mig
– okey sa jag och vi började göra pannkakor.

6 dagar senare


Louis och Amanda kom över idag och väckte oss.
Dom bor i Louis och Harrys gamla lägenhet.
Dom väckte oss genom att plinga och banka på dörren fast än att dom har vår hem nyckel men dom sa att dom hade glömt den hemma.
Dom började fixa frukost för att dom var hungriga och inte åt där hemma.
Jag och Harry satte oss vid bordet och åt med dom.
- So who are gonna come to the party? frågade Louis och kollade nyfiket på mig och Harry.
- We don´t know, but we have write a list of people but we don´t know if we´re going to invite everybody sa Harry och åt en tugga av hans bröd
- We can help you sa Amanda och Louis nickade
- Okey i´m just going to get it from our room sa jag och gick till mitt och Harrys rum och hämtade blocket.
Hela dagen spenderade vi med att ringa massa mäniskor och bjuda dom till festen.
När vi var klara så gick vi och la oss, Amanda och Louis sov över hos oss i gästrummet.
På morgonen så vaknade jag och Harry av att Louis och Amanda satte på Sweeter på högsta volym och började sjunga och dansa.
Vi gick upp och jag och Amanda började göra pannkakor och killarna var i vardagsrummet och kollade TV.
När vi var klara och hade ätit så kom Liam, Danielle, Niall, Zayn och Ariana.
Amandas pappa har jobbat med Ariana såjag och Amanda var vänner med henne så vi ordnade en dejt till henne och Zayn och nu så är dom ihop.
Vi blev precis klara med maten och allt annat till festen så nu så ska vi gå och byta om
_________________________________________________________________________________________.
Så förlåt för att jag inte har skrivit på länge jag ska förbättra mig.
Jag ska börja med ett nytt kapitel idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback