kapitel 9

vi stog kvar länge utan att säga något när jag helt plötsligt kände Alexis läppar mot mina och samtidigt såg jag Hanna komma in och efter nån sekund springa ut igen jag putade bort Alexis och sprang efter Hanna men det ända jag såg av henne va hennes bil som lämnade parkeringen
______________________________________________________________________________________________

Jag satte mig i min bil och körde hem till Hanna.
När jag kom fram så parkerade jag bilen och gick fram till dörren och knackade på och Amanda öppnade dörren.
- What do you want sa hon när hon såg att det var jag som stog där
- I want to talk to Hanna 
- Well she don´t want to talk to you sa hon och va nära på att stänga dörren fast jag hann att lägga foten i mellan och hon öppnade dörren igen.
- Please bad jag 
- Sure she´s in the livingroom sa hon och öppnade dörren så att jag kunde komma in.
Jag tog av mig mina skor och min jacka och gick sedan till vardags rummet där Hanna satt.
Hon satt med en kopp te i handen och man kunde se att hon hade gråtit.
jag gick fram till henne och satte mig  brevid henne i soffan. 
- What do you want? frågade hon mig med darrig röst.
- I have to explain sa jag .
- who is she? frågade hon och man kunde se hur hennes ögon börjde vattnas och en tår föll ner.
- She was my ex girlfriend back home but we broke up when i addition for The x-factor.
And know she just came in to the store and i was waiting on you and she came to me and we start talking and when she where about to leave she just kissed me and then you came and i pushed her of me, I promes you Hanna i would never kiss another girl just like that, It´s you that i love and i will always do that sa jag och nu så grät hon jätte mycket.
- I´m sorry Harry sa hon och jag kramade om henne
- What are you sorry for, it´s me who sould say sorry to you sa jag och hon kröp närmare mig.
- I love you to sa hon och jag böjde mig och kysste henne.
- where are you´r father ? frågade jag henne
- He is with Amandas parents sa hon och kysste mig igen.
Vi bestämde oss för att kolla på The notebook.
Amanda hade gått till Louis för några minuter sen.
Vi hade poppat popcorn, fixat drika , chips och godis som kommer från sverige.
Filmen började och Hanna kröp in i min famn.
när filmen tog slut så hade Hanna somnat i min famn. 
Jag gick upp försiktigt från soffan och bärde upp henne och gick upp för trappan in till hennes rum och bäddade om henne i hennes säng och jag la mig brevid henne och starx därefter så sov jag också

                                 Hannas Perspektiv

Louis ringde mig och frågade om jag ville komma till honom och bara chilla, 
jag tackade ja och sa hej då till Hanna och Harry som hade löst det nu och gick sedan ut.
___________________________________________________________________________________________
Så nytt kapitel förlåt för kort idag också men skriver mer senare :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback