kapitel 14

tidigare: Louis hade friat till Amanda och hon hade självklart sagt ja. Vi alla är jätte glada för deras skull. Matilda Amandas kusin hade kommit hit från sverige hon bor hos Amandas föräldrar nu. Jag tror Niall gillar henne för att han kan inte slita bort blicken från henne. Mamma hade fixat en tårta och Amanda gick för att fixa te och kaffe och nu så satt alla och drack och åt. ___________________________________________________________________________________
Amandas perspektiv Jag vaknade av att min min mobil började ringa och jag såg att det var Hanna. - Hej sa hon när jag svarade - Hej svarade jag med en trött röst. - Kan du komma till sjukhuset frågade hon direkt. - Va vad har hänt, vi kommer direkt frågade jag oroligt. - kom bara jag berättar när ni är här. Hon sa adressen och sen så stängde hon av Jag väckte Louis och berättade vad Hanna sa. Vi skyndade oss med att byta om och allt och sen så åkte vi dit. Hanna berättade allt som hade hänt från festen till nu. Jag och Louis satt bara där helt chockade men vi var ju självklart glada för deras skull. 9 Månader sen När jag och Louis var hemma från sjukhuset och gratulerade Hanna och Harry och hälsade på deras nyfödda dotter Darcy så sa Louis att han skulle åka och köpa pizza. Han kom hem efter ungefär en halvtimme med två pizzor. När jag hade ätit en bit så såg jag någonting glänsande i pizzan jag tog upp den och kollade på Louis och på saken jag höll i handen det var en ring. När jag kollade på Louis igen så stog han på knä, Jag kollade frågandes på honom. - Amanda Therese Johansson would you make me the happiest man in the world and be my wife? frågade han mig. Jag kände hur mina ögon började vattnas och jag började gråta. - Yes, Yes of course i would sa jag och kysste honom. Han la in ringen i mitt finger. ÅÅ shiit vad roligt jag ska gifta mig å herregud ________________________________________________________________________________________ SÅ ett nytt kapitel. Nu så ska jag till min kompis Hejdå Förlåt om den är kort

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaaaaaaaa
MEEEEERRRRR!!👍

Svar: hahaha det kommer mera snart men jag kommer inte hinna imorgon så kanske nästa vecka :)
One Direction novell

2012-09-22 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback