kapitel 13

tidigare: Exakt när vi kommit hem så bytte vi om och så gick vi och la oss Darcy får sova med oss den här månaden ___________________________________________________________________________________________ Jag och Harry kunde inte sova hela natten på grund av att Darcy grät hela natten. Jag gick upp från sängen 12:45 och fixade frukost till mig och Harry. Det plingade på dörren och jag gick för att öppna, När jag öppnat dörren så stog Anne Harrys mamma och Gemma hans syster. - Hi sa jag jag och kramade om dom - Hello svarade dom samtidigt - Come in sa jag och öppnade dörren så att dom kunde komma in. Exakt då så började Darcy att gråta. - you can go and get her sa Anne och log mot mig jag sprang in i vårt rum för att ta Darcy men såg att Harry hade henne i hans famn och försäkte få henne att sluta gråta - Aww sa jag och gick fram till honom och sate mig i sängen. - Why wont she stop frågade han mig. - I think she´s hungry sa jag och tog henne och började mata henne - Oh by the way you mom and sister are here sa jag och han bara sprang upp från sängen och sprang till dom. - När jag hade matat Darcy så gick jag till vardagsrummet där alla satt. Anne och Gemma fick hålla Darcy. efter några timmar så kom killarna och Amanda,Ariana och Danielle till oss. Kort därefter så kom Min familj och Amandas familj. Amanda och Louis hade goda nyheter, Louis hade friat till Amanda och hon hade självklart sagt ja. Vi alla var jätte glada för deras skull. Matilda Amandas kusin hade kommit hit från sverige hon bor hos Amandas föräldrar. Jag tror Niall gillar henne för att han kan inte slita bort blicken från henne. Mamma hade fixat en tårta och Amanda gick för att fixa te och kaffe och nu så satt alla och drack och åt. __________________________________________________________________________________________ Förlåt om det var ett kort kapitel men jag orkar inte skriva mer idag <3 men aja

Kommentarer
Postat av: moa

More:)

Svar: :Dskriver mer idag om jag har tid :)
One Direction novell

2012-09-22 @ 08:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback