kapitel 11 new year

 
När vi var klara och hade ätit så kom Liam, Danielle, Niall, Zayn och Ariana.
Amandas pappa har jobbat med Ariana såjag och Amanda var vänner med henne så vi ordnade en dejt till henne och Zayn och nu så är dom ihop.
Vi blev precis klara med maten och allt annat till festen så nu så ska vi gå och byta om
__________________________________________________________________________________*
vi tjejerna sminkade oss och byte om, Jag tog på mig en klänning som var fullt med palijetter i olika färger och så tog jag på mig ett par matchande skor
Hannas klänning
Hannas skor
Amanda hade på sig en  klänning som var fullt med palijeter och ett par svarta pumps
<--------- Amandas klänning
Amandas skor
Ariana hade på sig en klänning som var glittrig uppe och var vit från midijan till under rumpan och hon hade på sig ett par
 
 <---- Arianas klänning
<------- Arianas skor
Danielle hade på sig en klänning (kan inte förklara hur klänningen ser ut men det är ju bara att kolla på bilden) och med det så  fick hon låna mina glitriga pumps  som jag fick av pappa när jag fyllde 18 år
 
<------ Danielles klänning
<------ Danielles skor
nu så var vi klara med allt.
- Girls i want a picture sa jag och tog fram min systen kamera och iphone och viftade med dom 
- Okey sa dom och alla gick fram till spegeln vi tog massa kort och ja la upp några på Facebook och Twitter.
När vi var nere så var våra föräldrar där och drack kaffe. 
Lily och Jennifer hade på sig jätte söta små klänningar och Justin hade på sig skjorta och kavaj hhaha så söta dom var jag var bara tvungen att ta kort på dom.
När dom såg oss så stirrade alla på oss vi tjejer skrattade och gick och satte oss på soffan.
nu var klockan 9 och festen var igång alla dansade och hade roligt
- Hi sexy hörde jag någon viska i mitt öra jag vände mig om och såg Harry 
- Hello handsome sa jag och kkysste honom.
- Come with me sa han och drog med mig till balkongen och satte sig på en stol och drog med mig ner.
- what is it ? frågade jag honom 
- it´s 5 min to midnight sa han och kramade mig.
- alredy wow i thought it was like 10  or something sa jag 
- hahha okey but come on it´s midnight soon sa han och vi ställde oss upp och gick fram till räcket på balkongen.
Alla gick ut till balkongen och när det var 10 sekunder kvar så började alla räkna
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 och exakt efter alla hade sagt 1 så kunde jag känna Harrys läppar mot mina
alla stannade kvar för att se fyferkerierna men när det hade gått ungefär 1 minut så gick jag in men Harry blev kvar där.
jag gick och tog en drink och såg att det var en kille som satt där jag gick fram och såg att det var Justin Bieber å herre gud.
Han satt där helt forever alone jag gick fram och vi började prata lite och drack rätt så mycket.
helt plösligt känner jag Justins läppar mot mina efter några sekunder när jag kom på vad som precis hade hänt så knuffade jag bort honom men det var försent Harry hade redan sett oss, När han såg at jag sett honom så gick han iväg och jag sprang efter honom men jag såg honom inte jag frågade alla som var där om dom hade sett honom men alla sa nej.
När festen var klar och alla hade gått hem så kom Harry hem helt full och gick raka vägen till sovrummet och bytte om och gick sedan till vardagsrummet och la sig i soffan utan att prata med mig.
Han bara ingorerade mig när jag sa hans namn och försökte prata med honom.
Jag gav upp och gick till vårt sovrum och la mig i sängen och började gråta.
Jag vaknade dagen efter med klänningen på och jag hade glömt bort att tvätta bort sminken
___________________________________________________________________________________________

så kapitel 11 vad tycker ni ? :)
jag börjar skriva nästa kapitel imorgon <3
hoppas ni gillar den snälla kommentera :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååå mer mer mer

Svar: hahah okej skriver mer idag <3
One Direction novell

2012-09-20 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback