svar på kommentar

hej hej :D
jag fick en kommenta
r

det står
Tjoollahopp! Du är duktig på att skriva! Men en sak förstårjag inte riktigt, Varför sitter dom i henneskök?Men iaf tack så hemskt mycket för att du länkade :D kramizzar!

hehe
Hej tack men ni  ( du och Tilda ) är duktigare på att skriva :) 
jo dom jobbar med hennes pappa och hennes föräldrar skulle åka till hennnes ''kusiner'' och dom ville inte att amanda och Hanna skulle vara ensama hemma så dom frågade om killarna ville  vara med dom och det ville dom:) hoppas du förstår
Kram  :)

ps: jag hann inte skriva igår för att jag sov över med min kusin hos min faster och farmor :)
(hennes moster och mormor :P ) Men nästa kommer antagligen imorn eller på torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback