live my life with you forever del 1

                          
                                                      
Amanda perspektiv

-Gumman vakna nu flyget går om 2 timmar hörde jag min mamma Therese skrika från köket i nedervåningen,
vi skulle flytta till London idag för att pappa jobbar för ett företag som heter SYCO music han ska jobba för ett band men vilket det är har han inte sagt.
- Jaa jag kommer skrek jag tillbaka och gick upp från sängen och tog på mig min onepiece jag hade lagt fram till idag.
jag gick in till badrummet utanför mitt rum och tvätade ansiktet.
 det var ingen idé att sminka mig eftersom jag ska sitta i flyget och sen gå hem och dusha.
det bästa med att flytta till London var att min bästis Hanna också har flyttat dit och det dåliga är att mina kompisar blir kvar här.
jag gick ner till mina föräldrar och mina två syskon Jennifer och Justin dom var tvilningar och var 4 år gammla
jag gjorde en snabb macka och drack mjölk och när jag var klar så tog jag fram min iphone 4s och logga in på facebook och skrev '' London here i come kommer sakna er alla så sjukt mycket Hejdå sverige'' skickade och loggade ut och gick för att ta på mig mina skor för att vi skulle åka nu.
                                                                    på planet.


jag satt nu på planet på väg till london, jag satt brevid en pappa och en random person att brevid pappa och jag satt vid fönstret .
jag tog upp min ipod och satte på boyfriend av justin Bieber och började nynna på den lite.
Efter några minuter så  började as long as you love me av Justin Bieber och jag somnade.
- Amanda vakna nu vi är framme hörde jag pappa säga medans han skakade om mig.
- okej jag är vaken mömlade jag fram och ställde mig upp och tog min Louis Vuitton väska jag fått av mamma och pappa när jag fyllde 18.
när vi var framme vid huset så kunde jag inte tro mina ögon det var typ värdens snyggaste hus.
jag sprang fram och tog nycklarna från pappas hand och öppnade dörren och sprang upp för trappan och in i det första rummet.
alla mina saker var där så jag gissar på att det var mitt rum jag  la ner allt jag hållde i och gick och öppnade en dörr som ledde till en walk in closet och den andra var tiill badrummet.
jag tog fram min handduk och tog fram min Macbook Pro och gick in i dushen och logga in på spotify och satte på musik.
call me mabye började och jag sjöngde med högt och falskt
efter en timme i dushen så gick jag in i min walk in closet och tog på mig ett par shorts med nitar på och ett rosa linne


jag kammade snabbt håret och satte upp den i en stor bulle på huvudet.
jag gick ner för att jag hörde Hanna ropa att maten  var klar och att mina föräldrar och Justin och Jennifer var hos mina kusiner som bor här i London.
när jag var nere så såg jag 5 killar som satt runt matbordet och skulle börja äta
-  Hi my name is Amanda sa jag och sträckte fram min hand
- i´m Niall sa den blonda och skakade min hand
- and i´m Harry sa killen med lockigt hår och skakade min hand
- And i´m Liam sa en kille med brunt kort hår och skakade min hand
- And i´m Zayn sa en kille med svart hår och skakade min hand
- And i´m louis  sa en kille med världens fina leénde jag någonsin har sett och kramade mig
när dom hade presenterat sig så började vi äta
- dina föräldrar och dina syskon ska sova över hos dina kusiner och jag skulle sova över så vi får hela huset för oss själva sa Hanna och log
______________________________________________________________________________________________

så nu fick ni ett kapitel :)
jag är skit trött idag så vaknade jag klockan 4 och gick upp och fixade håret  och sminket och sen vid 7 så tog jag på mig min klänning och skor och vid halv 8 så kom Nina min kompis  och vi gick till skolan och själva ''skolavslutningen'' började halv 9 och slutade halv 10 och efter som det är vårt sista år på fjärilskolan så gick vi funt en sista gång och sa hej då till alla lärare och våra klasskompisar för vi alla börjar olika skolar :(
efter det så gick jag hem med Nina och hon hämtade sina pengar och sen gick vi till mig och lämnade min blomma och kuvär och hämtade mina pengar och gick till min andra kompis Annie och hennes pappa skjutsade oss till stan och där så träffade vi Daniella,Anna ,Wilmer och Mohamed och vi år på orienten en kina resturang och vi var hemma vid 4
så jag har gått i hög klackar i  timmar
jag kommer slockan när som helst nu så godnatt
 bästa klassen ever kommer sakna er alla :)
nästa kapitel kommer nästa vecka :)


Kommentarer
Postat av: Michaela(onednovell)

Tjollahopp! Du är duktig på att skriva! Men en sak förstår jag inte riktigt.. Vrför sitter dom i hennes kök? :) Men iaf tack så hemskt mycket för att du länkade! :D Kramizzar!

2012-06-18 @ 23:36:21
URL: http://onednovell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback