life my life with you forever kapitel 3

tidigare:
- okej hej då gumman ta hand om er sa pappa
- hej då pappa älskar dig sa jag innan jag stängde av och tog en klunk från vattenflaskan och la tillbaka den i kylskåpet
killarna kunde sova över här till onsdag och just nu så skulle vi kolla på smiley
____________________________________________________________________________________________
                                                     bild:1 Amandas outfit 
                                                    bild: 2  hannas outfit
                                                
det var första och sista gången jag kollade på smiley, den är för fan skit läskig.
Alla hade somnat och det var bara jag som var vaken.
jag gick till toaletten och när jag kom tillbaka så var alla vakna, så vi hämtade madrasser dom kunde lägga sig på och jag och Hanna gick och la oss i mitt rum.
nästa morgon så vaknade jag av  mitt alarm.
jag stängde av den och gick och tog på mig dagens outfit en blå t-shirt där det stog New York City och ett par shorts och en vit badräkt under kläderna.,
jag gick ner och såg hanna och Harry stå brevid varandra och fixar '' frukost'' fast dom bara stog och stirrade på varandra, jag harklade mig och båda hoppade upp och kollade bak.
jag skarattade lite tyst för mig själv och gick ut i trädgården.
efter några minuter så tog jag av mig mina kläder och  hoppade i poolen.
- hi is it warm ? hörde jag en röst säga jag kollade mot dörren och såg Louis stå där i bara badshorts min blick fastnade på hans mage.
- you like what you see ha  sa han och jag kände hur jag började rodna så jag vände ansiktet  mot andra hållet.
-what did you say? frågade jag honom och han skrattade lite tyst
- i asked if it´s warm but i think you saw something you liked sa han och började skratta
- yes it´s warm come swim with me i don´t think Hanna want to i think Harry and Hanna like each other sa jag och skrattade.
- hahah sure yeah i think the like each other they kissed when i was on my way here sa han och sprang mot poolen
- no no no please don´t bad jag honom men han fortsätte ändå och när han kom fram såm hoppade han i och gjorde kanonen så att jag fick vatten i ansiktet.
- oh sorry sa han jag simmade fram och slog honom lätt på armen och efter det så började jag skvätta vatten på honom och där så började vår vatten krig.
                                                                     Hannas perspektiv

Denna morgonen så vaknade jag av att min mobil ringde, jag gick upp från sängen jag och Amanda delade på och gick ner till köket
- Hej det är Hanna svarade jag glatt och gick fram till diskbänken och sätte på kranen och tog ut ett glas och hällde i kallt vatten.
- Hej det är Emiliia hörde jag en tjejig röst säga 
- jaha okej  Emilia ville du något viktig för jag har brottom ljög jag jag hade bara inte lust att prata med henne specielt inte när hon och Philip strulade igår på festen.
 - jag undrar bara om du kunde säga till Amanda att det inte var jag som strulade med Philip sa hon 
- nehe okej så det var din tvillning som gjorde vet du vad du ska säga till henne då Fuck You man går fyfan inte och kysser någon annans kille eller vänta strula till och med sa jag eller rättare skrek med en sur torn och avbröt samtalet
- wow are you okey hörde jag en röst säga bakom mig jag vände mig om och såg Harry stå där med bara kalsonger jag vände snabbt bort ansiktet igen och kännde hur röd jag blev om kinderna.
- oh i´m so sorry sa han och sprang upp från trappan och kom ner efter några sekunder med ett par gråa mjukbyxor.
min  blick for från hans fina ögon till hans mage shit säger jag bara sikken mage han har asså tänkte jag för mig och kom genast  på att jag stirrat
- do you want breakfeast frågade jag honom och log
- sure if me and you can do it sa han och log det där leendet bara han kan som gör att man smälte.
vi bestämde oss för att göra pannkakor.
vi  var klara efter 20 minuter och la upp det i tallrikar för 7 personer.
jag stäckte min hand  för att ta mjölken och råkade krocka med Harrys hand som också sträckte sig för att ta mjölken
vi började stirra i varandras ögon efter några sekunder så hörde vi nån harkla sig och vi båda hoppade till och kollade bak och såg Amanda hon gick ut till trädgården och vi forsätte med det vi höll på med asså inte stirra i varandras ögon utan fixa frukosten, denna gången han jag ta mjölken och jag hällde till mig och gav den sen till Harry som stog och väntade.
jag och Harry ropade på killarna men ingen kom ne så vi båda vände oss om för att gå och sätta oss men råkade gå in i varandra.
Jag såg hur Harrys läppar komma närmare och närmare och till slut så kunde jag känna hans blöta varma läppar på mina läppar.
- oh i´m sorry if i disturb but should i tell Amanda sa Louis och började skratta
- ee eeh sure she´s out in the yard sa jag och kännde hur jag började rodna
han gick och ropade på Amanda men kom inte tillbaks jag passade på och gå upp och byta om jag tog på mig ett par jeans shorts och ett vitt linne med eiffeltornet på och en svart kofta, jag gick till badrummet och la lite maskara och gick ner och såg att alla hade kommit utan Louis och Amanda.
efter några minuter kommer dom in helt blöta vi kollade undrandes på dom och Amanda sa att dom hade tagit ett dopp i poolen, dom gick upp  och tog på sig sina kläder och kom sedan ner och åt med oss.
- Can we go shopping frågade jag dom och jag blev överaskad över att dom sa ja
__________________________________________________________________________________________

 FÖRLÅT FÖR DEN DÅLIGA UPPTADERINGEN men jag har haft mycket att göra den här veckan och så fick jag faktiskt inga kommentarer men jag var snäll och skrev ett kapitel även om jag inte fick 5 kommentarer som jag bad om men i måndags så gick jag ju till en sak som en kyrka i området där jag bor har fixat i en vecka osm heter sommarkul där körde vi olika lekar och massa skit och när jag kom tillbaka så kollade jag på one tree hill som jag har gjort varenda dag  jag kommit hem från   sommarkul och i tisdag så åkte vi till Dalenium och i går så åkte vi till götakanal och vi paddlade kanot där men vi kunde inte tälta där så vi sov över i kyrkan istället så igår hade jag inte tillgång till dator och idag så kom jag tillbaka klockan halv 1  (det slutar 3) och när jag kom hem så sätte jag på datorn och började kolla på 5 avsnit på one tree hill  och efter det så gick jag ner till köket för att maten var klar och efter maten så gick jag út i trädgården för att det var varmt inne och sen sågick jag upp till mitt rum och  började skriva och nu så sitter jag hör och skriver om vad jag har gjort hehe :)
imorn så ska vi åka till läckö slott och där kan man bada så  det ska vi göra och efter det så är sommar kul slut och då kommer upptaderingen bli bättre om det inte är solit för då kommer jag säkert  vara ute :D
kommentera gärna :) förlåt om det är felstavat jag orkar inte rätta jag ska in och dusha nu :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback