Kapitel 8 - can i trust you ?

- it´s from all of us sa han och log - you don´t have to buy me stuff sa jag och log mot dom. - but it´s you birtdah sa dom och jag började öppna paketet. där i låg en Louis Vuitton väska och ett Louis Vuitton skal - Wow thank you guys so so so much och kramade dom. Dom små hade gjort mig super söta kort _____________________________________________________________________
nästa dag vaknar jag av att min mobil ringer så jag reser mej upp och går mot skrivbordet och ser att det är harry som ringer - hey baby want to grab lunch together ? - ofc when and where so i know were we are going ? - what about subway ? - sounds good - okej see ya jag gick till ducshen och dushade av mej snabbt innan jag sedan börja sminka mej lätt och satt upp håret i en häst svans medans jag sen gick in i min walk in the closet och valde fram ett vitt linne och en grå stickad kofta över med ett par svarta jeans och mina nya Jeffrey Campbell skor som jag fick av pappa 
 


jag kollade upp mot klocka och så att det bara var en kvart kvar tills jag skulle möta upp harry utanför subway jag tog min väska och la i mobilen , pengarna och mina nya nycklar innan jag satte mej i bilen och åkte mot subway .
när jag kom dit så såg jag hans bil men inte han så jag gick in och när jag kom in såg jag harry pussa en tjej som va blond och ganska lång ...
 
Harrys perspektiv !
jag va ganska tidig och gick in och vänta när jag helt plötsligt såg alexis komma in genom dörren och när hon fick syn på mej börja hon springa och krama om mej
- omg harry how are you i miss you so bad
- im fine how are you i remember the day you was moving away , how are becki and robert
- oh mom and dad is just fine , Oh i remember the last kiss you gave me and i still have the photo of us
- itś so nice to meet you again , so what are you doing here alone ?
- I'm waiting for my girlfriend Hanna but I was early
- oh okey but i think i need to go
 
vi stog kvar länge utan att säga något när jag helt plötsligt kände Alexis läppar mot mina och samtidigt såg jag Hanna komma in och efter nån sekund springa ut igen jag putade bort Alexis och sprang efter Hanna men det ända jag såg av henne va hennes bil som lämnade parkeringen

Kommentarer
Postat av: amanda

As bra,vill ha mer:')

Svar: Jag skriver när jag kommer hem från skolan idag / Maria
One Direction novell

2012-08-26 @ 16:35:55
URL: http://capalli.blogg.se
Postat av: Hanna

ÅÅÅÅ MER MER skriv snart igen

Svar: jag börjar skriva idag när jag kommer hem från skolan hehe / Maria
One Direction novell

2012-09-04 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback